جلسه ی دوره ای انجمن
موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه چگونگی برگزاری جلسه ی مشاوره ی دانشجویان برای شرکت در آزمون های ارشد بود.قرار شد این جلسه با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترای رشته های فیزیک پزشکی ، مهندسی پزشکی،آناتومی ، رادیوبیولوژی و نانوتکنولوژی برگزار شود و مسئولیت های دعوت و پیگیری مدعوین بین دوستان تقسیم شد.
آقای شهمایی در پایان این جلسه از برگزاری کارگاه آموزشی پروپوزال در اینده ای نزدیک خبر داد. وی همچنین از آمادگی دانشکده برای در اختیار گذاشتن تالار کنفرانس خبر داد و گفت :" مسئولان دانشکده برای برگزاری کنفرانس های علمی مان به ما قول همکاری ۱۰۰ درصد داده اند."
در پایان این نشست کوتاه ولی پر از بحث و برنامه ،آقایان وحید شهمایی ، حسن شورگشتی و مهدی کرابی هرسه از همه ی شرکت کنندگان خواستند تا سایر دوستان خود را بیش از پیش برای شرکت در برنامه ها و همکاری با انجمن دعوت کنند چرا که موفقیت همه ی ما در اتحاد ماست و موفقیت صنفی کارشناسان رادیولوژی نیز در باهم بودن و اتحاد آنان خواهد بود.

با سلام به سایت انجمن علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران خوش آمدید.