جلسه ی دوره ای انجمن

جلسه ی دوره ای انجمن علمی ـ پژوهشی دانشجویان رادیولوژی روز گذشته در دانشکده ی پیراپزشکی برگزار شد. در ابتدای این جلسه موضوع برگزاری کلاس های فیزیک MRI و فیزیک CT مطرح شد که در این زمینه آقای شورگشتی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در برگزاری خوب این کلاس ها به انجمن اعلام کرد.البته گروه هدف برای کلاس های فیزیک MRI دانشجویان ورودی 88 یا قبل تر می باشند.با این حال انجمن از شرکت دانشجویان ورودی های 89 و 90 استقبال می کند.چرا که هدف ، تنها بحث علمی نیست.برگزاری این کنفرانس ها علاوه بر بار علمی اش سبب آشنایی دانشجویان هم رشته با هم و همچنین آشنایی با سمینارها و چگونگی یک ارائه ی خوب در مراحل آینده خواهد بود.

 موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه چگونگی برگزاری جلسه ی مشاوره ی دانشجویان برای شرکت در آزمون های ارشد بود.قرار شد این جلسه با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترای رشته های فیزیک پزشکی ، مهندسی پزشکی،آناتومی ، رادیوبیولوژی و نانوتکنولوژی برگزار شود و مسئولیت های دعوت و پیگیری مدعوین بین دوستان تقسیم شد.

آقای شهمایی در پایان این جلسه از برگزاری کارگاه آموزشی پروپوزال در اینده ای نزدیک خبر داد. وی همچنین از آمادگی دانشکده برای در اختیار گذاشتن تالار کنفرانس خبر داد و گفت :" مسئولان دانشکده برای برگزاری کنفرانس های علمی مان به ما قول همکاری ۱۰۰ درصد داده اند."

در پایان این نشست کوتاه ولی پر از بحث و برنامه ،آقایان وحید شهمایی ، حسن شورگشتی و مهدی کرابی هرسه از همه ی شرکت کنندگان خواستند تا سایر دوستان خود را بیش از پیش برای شرکت در برنامه ها و همکاری با انجمن دعوت کنند چرا که موفقیت همه ی ما در اتحاد ماست و موفقیت صنفی کارشناسان رادیولوژی نیز در باهم بودن و اتحاد آنان خواهد بود.

کنفرانس

سلام

از دوستانی که تمایل دارند در کنفرانس های هفتگی انجمن که در بیمارستان شریعتی برگزار میشود به عنوان ارائه دهنده شرکت کنند تقاضا میشود عنوان مطلب خود و همچنین مشخصات خود را به ایمیل انجمن ایمیل کنند.

ars.tums@yahoo.com

كنفرانس هاي علمي دانشجويي

خبرهاي تكميلي به زودي از طريق همين سايت اعلام ميشود.

سر آغاز

افتتاح سایت انجمن علوم پرتو شناسی(رادیولوژی)

سایت انجمن علوم پرتو شناسی با محوریت اطلاع رسانی در رابطه با فعالیت های انجمن شروع به کار کرد.